poniedziałek, 9 marca 2015

Jak to jest być mamą?

Równo rok temu dowiedziałam się, że zostanę mama. Nigdy nie zapomnę tego dnia. Miałam parę symptomów, które zwiastowały ciążę jednak tak tego pragnęłam, że nie umiałam w to uwierzyć. Zwlekałam ze zrobieniem testu do 9.marca.2014 roku. Gdy na małym pudełeczku pojawiły się dwie kreseczki poczułam... hmm no właśnie co ja poczułam? tego się nie da opisać słowami!!! Wybiegłam z łazienki, wskoczyłam mojemu mężczyźnie na ręce i pokazałam pudełeczko. Byliśmy tak szczęśliwy, tak bardzo podekscytowani. Udało się nam! Przez kolejne 8 miesięcy dzień w dzień myślałam jak to będzie być MAMĄ. Mamą - najważniejszą osobą w życiu małego człowieka, który był w moim brzuszku. Pytałam się innych co to za uczucie, nikt nie umiał odpowiedzieć.

Od prawie 5 miesięcy jestem mamą małej dziewczynki. Co to za uczucie? Nie do opisania. Takiej miłości nie odczuwa się w żadnym innym wypadku. To inna miłość niż uczucie do męża.
Zawsze myślałam, że miłość do mężczyzny jest najmocniejsza, najpiękniejsza, największa. Oczywiście jest ale z małym ale.

Co byś powiedziała gdyby Twój mężczyzna codziennie na dzień dobry obrzygał Cię porcją ciepłego mleka z nocy?
Czy martwiłabyś się gdy Twój mężczyzna nie robiłby kupy kilka dni?
Czy umiałabyś znieść krzyki, piski, płacz swojego faceta przez ciągłe 2-3 godziny, a czasami i cały dzień?
Czy umiałabyś wstawać noc w noc po 2-3 razy dla swojego mężczyzny bo byłby głodny?
A wydałabyś na swojego mężczyznę swoje ostatnie grosze?
Zniosłabyś brak imprez i całonocnych spotkań z koleżankami bo twój mąż musi o 20 iść spać, a bez Ciebie nie potrafi zasnąć?

No właśnie.. już teraz wiesz dlaczego się tego nie da opisać słowami? Dla dziecka jesteś w stanie zrobić wszystko, Ja jestem! Najfajniejsze jest to, że nawet taka nieumyta z włosami w koku i bez makijażu jestem dla niej najpiękniejsza, najlepsza. Nie muszę rano myć zębów żeby Jej dać pierwszego buziaka bo ona z każdego się tak strasznie cieszy. Najważniejsze jest dla Niej, że robię super miny, z których można się śmiać godzinami, że mocno przytulę gdy coś zaboli albo po prostu gdy humor jest zły.
Najważniejsze, że mama jest dostępna 24 godziny na dobę i zawsze jest gotowa by być przy Niej.

Być mamą oznacza być superbohaterem!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz