czwartek, 31 lipca 2014

Kim jest Zuzik?

     Panna Zuzanna to moja córka! Córka, którą poznałam 17.marca, mierzyła wtedy 0,2mm i nie przypominała w żadnym stopniu człowieka.
Teraz jestem w 26 tygodniu ciąży, Zuzia jest duża, ciężka, a ja skopana, obolała i szalenie szczęśliwa, że pozostało tylko 14 tygodni żeby ją zobaczyć :)

     Ciężko zacząć pisać o tym co przeżywam, ponieważ już większość ciąży za mną ale teraz mam czas tylko dla nas - dla Mnie i Zuzi. Miesiąc temu skończyłam studia - zostałam pielęgniarką :) Myślę, że będzie mi odrobinę łatwiej - umiem już myć, przewijać, pielęgnować ale mogę nieco spanikować i w pewnym momencie zapomnieć o wszystkim czego się nauczyłam przez te 3 lata :O

     Teraz z Zuzią jesteśmy na jej pierwszych wakacjach w górach, chodzę jak ślimak po tych wszystkich kamieniach, pod górkę, z górki, pod górkę, z górki, pocę się okropnie, dysze jak mops ale... Zuzikowi się to  chodzenie podoba <pewnie czuje przyjemne bujanie>, kopie tylko jak już spokojnie usiądę i rozmawiam z jej cudownym tatusiem - wie, że wtedy mama jest najszczęśliwsza <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz